Viihtyisän kaupunginosan sydämessä Salt Lake Cityssä Utahissa, Aarf-koiran ulkoiluttaminen ja lemmikkieläinten hoito syntyi perustaja Suzie Ellisonin syvästä intohimosta koiria, luontoa kohtaan ja hänen halustaan tarjota poikkeuksellista hoitoa nelijalkaisille ystävilleen heidän omistajiensa ollessa poissa. Suzie toteaa, ”Aloitin Aarfin yksin vuonna 2008 pelkällä unelmalla ja halulla työskennellä koirien kanssa ja olla ulkona.” Suzien rakkaus eläimiä kohtaan ja hänen omistautumisensa niiden hyvinvoinnin varmistamiseen ovat saaneet hänen yrityksensä erottumaan paikallisessa yhteisössä. Aarfin laajentuessa aikataulujen, viestinnän ja laskutuksen hallinta muuttui yhä haastavammaksi. Silloin Suzie löysi lopullisen ratkaisun Gingrin ongelmiinsa.
Aarfin kasvavan asiakaskunnan myötä koiran ulkoilutuksen ja istumisen aikataulujen pitämisestä oli tullut työlästä tehtävää. Suzie selittää, ”Tarvitsin verkkojärjestelmän tehdäkseni aikataulutuksestamme, viestinnästämme ja laskutuksestamme tehokkaampaa ja virheettömämpää.” Gingrin käyttäjäystävällinen alusta tuli apuun, jolloin Suzie ja hänen tiiminsä pystyivät hoitamaan tapaamisia vaivattomasti. Aikatauluominaisuuden avulla asiakkaat voivat tilata palveluita ja tarkastella käytettävissä olevia aikoja, jolloin he voivat valita tarpeisiinsa parhaiten sopivan. Tämä saumaton prosessi ei ole vain ilahduttanut asiakkaita, vaan se on myös virtaviivaistanut Aarfin toimintaa varmistaen, että he eivät koskaan unohda häntää heiluttaa!
Gingrin integroidut viestintätyökalut ovat muuttaneet tapaa, jolla Aarf on vuorovaikutuksessa asiakkaidensa kanssa. Pikaviestit ja sähköposti-ilmoitukset pitävät asiakkaat ajan tasalla karvaisista kumppaneistaan ja tarjoavat mielenrauhaa heidän ollessaan poissa. Samoin asiakkaat voivat helposti välittää erityisiä ohjeita tai tarkistaa lemmikkinsä hyvinvoinnin milloin tahansa. Tämä on parantanut viestintää ja vahvistanut Aarfin ja sen asiakkaiden välistä sidettä, mikä on edistänyt luottamuksen ja lojaalisuuden tunnetta.
Laskutus ei ole enää raskas koettelemus Gingrin automatisoidun laskutusjärjestelmän ansiosta. Aarf voi luoda yksityiskohtaisia ja tarkkoja laskuja muutamalla napsautuksella, jolloin maksuprosessi sujuvaa ja tehokasta. Asiakkaat arvostavat sähköisten laskujen vastaanottamisen läpinäkyvyyttä ja mukavuutta, mikä vahvistaa entisestään Aarfin mainetta ammattitaitoisena ja luotettavana palveluntarjoajana. ”Kun avasimme Aarf-talon, ”koiramme B ja B”, tein kaiken laskutuksen käsin, ja kaikkiin kului useita tunteja joka päivä raskasta ja ikävää työtä. Kun vaihdoin Gingriin ja totuin siihen, elämäni muuttui dramaattisesti. Se säästi minulta työtunteja joka päivä ja teki elämästäni paljon paremman”, Suzie sanoo.
Aarf nauttii Gingrin poikkeuksellisesta asiakastukitiimistä ja on erottuva ominaisuus, jota ilman he eivät voi olla! Suzie sanoo, ”Gingrin tukitiimi on loistava. Joskus olen liian aivokuollut opettaakseni itselleni tekemään jotain Gingrissä, joten pyydän tukitiimiä auttamaan ja he tulevat aina perille!” Tietäminen, että heillä on takanaan luotettava tuki, on lisännyt Aarfin itseluottamusta Gingr täyttä potentiaaliaan.
Kaiken kaikkiaan Gingr on muuttanut Aarf Dog Walkingin ja Pet Sittingin peliä. ”Se on muuttanut liiketoimintamme täysin yhden hengen satunnaisesta yrityksestä erittäin ammattimaiseksi yritykseksi! Sen avulla voin myös delegoida monia tehtäviä, joita olen tehnyt itse vuosien ajan. Tunnen oloni mukavaksi, kun tiedän, että voin seurata verkossa esimieheni tekemisiä ja että asiakkaat saavat odottamaansa hoitoa ja tukea upealta tiimiltään”, Suzie sanoo. Suzie ja hänen hämmästyttävä pakettinsa levittävät edelleen iloa ja herkullisia kokemuksia rakkaille asiakkailleen, ja inkivääri pysyy arvokkaana kumppanina.