Hotelli sijaitsee eloisassa Lubbockin kaupungissa Teksasissa, Regal Pet Resort on vakiinnuttanut asemansa johtavana lemmikkinä lennolle, päivähoitoja hoitoon Kohde lemmikkieläinten omistajille, jotka etsivät poikkeuksellista hoitoa karvaisille seuralaisilleen vuodesta 2009. Omistajat Todd ja Melissa Bains ymmärsivät luksuspalvelujen tarpeen Lubbockin alueella ja ovat sitoutuneet tarjoamaan asiakkailleen ylellisen ja turvallisen ympäristön.
Kuninkaallisen huippuosaamisen tavoittelemiseksi Regal Pet Resort on tehnyt yhteistyötä Gingrin kanssa. Lomakeskus on perustamisestaan lähtien tehostanut liiketoimintaansa merkittävästi. Todd toteaa, ”Kasvoimme alkuperäisen ohjelmistomme kapasiteetin ja kävimme läpi useita ja testasimme useita ohjelmistovaihtoehtoja, kunnes päätimme Gingristä. Suurin hyöty oli kyky listata kaikki huoneemme koko- ja sijaintijärjestyksessä yhdessä. Koska tämä on suuri ylellinen laitos, jossa on 125 sviittiä, tämä oli pelin vaihtaja tämän ominaisuuden ja huoneen varauksen yhteydessä. Pääsimme moderniin aikakauteen vanhan käsi-arvaa ja rukoile -menetelmän sijaan.”
Gingrin online-varausjärjestelmä on yksinkertaistanut varausprosessia sekä lemmikkieläinten omistajille että lomakeskuksen henkilökunnalle. Lemmikkien vanhemmat voivat helposti tarkistaa saatavuuden, varata palveluita ja tarjota tärkeitä tietoja karvaisista ystävistään kätevän ja intuitiivisen käyttöliittymän kautta. Automatisoitu järjestelmä varmistaa tarkat varaustiedot, minimoi virheet ja säästää arvokasta aikaa henkilöstölle. Kysyttäessä hänen suosikki Gingrin ominaisuus Todd vastaa: ”Huonetehtävät, asiakkaat voivat tehdä online-varauksia ja rokotustiedot vanhentuneista rokotteista ennen sisäänkirjautumista.”
Gingr tarjoaa a valikoima työkaluja ja raportit, jotka tukevat Regal Pet Resortin tehokasta päivittäistä toimintaa. Ajoitusominaisuus mahdollistaa optimoidun resurssien allokoinnin ja varmistaa tasapainoisen ja hyvin hallitun lemmikkieläinten hoitoympäristön. Integroidut lemmikkiprofiilit tallentavat tärkeitä tietoja, kuten ruokavaliotarpeita, lääkkeitä ja käyttäytymistietoja, mikä mahdollistaa yksilöllisen hoidon jokaiselle karvaiselle vieraalle.
Todd selittää, ”Kun järjestelmässä on yli 14 000 asiakasta, meillä on luonnollisesti useita samannimiä asiakkaita. Tämä on aiheuttanut useita ongelmia ennen Gingria, kuten väärän vieraan kirjaaminen sisään, väärän vieraan uloskirjautuminen, väärän vieraan kylpeminen, väärän vieraan varaaminen varaukseen jne. Nyt Gingrin kanssa sekit ja saldot ovat paikallaan estää näitä ongelmia.”
Toinen Toddin ja hänen tiiminsä rakastama ominaisuus on raportointiominaisuus ja tuloraportit. Nämä raportit ovat auttaneet Regal Pet Resortia saamaan arvokasta tietoa liiketoiminnastaan, optimoimaan resurssien allokoinnin ja maksimoimaan tuoton. Kattavat raportit tarjoavat reaaliaikaisia päivityksiä ja yksityiskohtaista tietoa asiakkaiden varauksista, tulovirtojaja suorituskykymittarit, joiden avulla Regal Pet Resort voi tehdä tietoon perustuvia päätöksiä, parantaa palvelun laatua ja räätälöidä tarjontaansa asiakkaiden mieltymysten mukaan. Tämä on johtanut toiminnan tehostumiseen, asiakastyytyväisyyden kasvuun ja kannattavuuden paranemiseen. Todd sanoo: ”Pidän erityisesti tuloraporteista ja siitä, että pystyn keräämään nykyiset tulot ja tulevat tuloennusteet.
Gingr on virtaviivaistanut Regal Pet Resortin prosesseja ja vapauttanut heille arvokasta aikaa keskittyä siihen, mitä he rakastavat – tarjoamalla poikkeuksellista lemmikkieläinten hoitoa. Automatisoimalla tehtäviä, kuten varauksia, aikatauluja ja kirjaamista, Gingr eliminoi manuaalisen paperityön ja vähentää hallinnollista taakkaa, jolloin tiimi voi omistaa enemmän aikaa intohimolleen lemmikkieläinten hoitamiseen ja ikimuistoisten elämysten luomiseen.
Todd toteaa innoissaan: ”Suurin vaikutus, jonka Gingr on antanut meille, on aika! Ohjelmisto on niin paljon tehokkaampi ja tehokkaampi, että vastaanottotyöntekijöillä ja esimiehillä on enemmän aikaa hoitaa etutoimintoja, mukaan lukien etuosan puhtaana pitäminen, mutta mikä tärkeintä, mahdollisuus seurustella ja tutustua lemmikkieläinomistajiimme. henkilökohtaisella tasolla.”
Gingr tarjoaa mielellään Regal Pet Resortille kaiken kattava ohjelmisto ratkaisu, ja malta odottaa, mitä he tekevät seuraavaksi!