Kultameren
  • Etusivu
  • Uusimmat
  • Koiran koulutus
  • Koiranruoka
  • Koirien päivähoito
  • Koiran kotiuttaminen
No Result
View All Result
Kultameren
  • Etusivu
  • Uusimmat
  • Koiran koulutus
  • Koiranruoka
  • Koirien päivähoito
  • Koiran kotiuttaminen
No Result
View All Result
Kultameren
No Result
View All Result

”Arvojen pesu” voi vieraannuttaa lemmikkieläinten ruoka-asiakkaita

in Dog Food
0
”Arvojen pesu” voi vieraannuttaa lemmikkieläinten ruoka-asiakkaita
399
SHARES
2.3k
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter



Brändit, jotka ottavat osaa yhteiskunnallisiin liikkeisiin myydäkseen tuotteita, kohtaavat harvoin menestystä, varsinkin kun kyseinen yritys ei todella edusta tätä liikettä. Pyydä vain Budweiserin johtajia, jotka palkkasivat transsukupuolisen henkilön esittelemään Bud Lightia.

Toisessa esimerkissä Kendall Jennerin Pepsi-kampanja, jossa viitattiin Black Lives Matter -organisaatioon, johti protesteihin ja mainoksen poistamiseen. Yleisö piti tätä mainosta uskomattoman ärtymyksen arvoisena, koska siinä käytettiin vain stereotypioita, David Allison, Valuegraphics-projektisanoi pääpuheenvuoronsa jälkeen 2. toukokuuta klo Lemmikkieläinten ruokafoorumi Kansas Cityssä, Missourissa.

”Nuo demografiset stereotypiat ovat kauheita, ja ihmiset alkavat ymmärtää sen ja kutsuvat sitä tänään enemmän kuin koskaan ennen”, hän sanoi. ”Nyt sen kääntöpuoli on se, mitä kutsun arvojen pesuksi. Kyse ei todellakaan ole vaaleanpunaisen pesusta tai mustapesusta tai vihreästä pesusta ja kaikesta muusta. Se kaikki on todella arvojen pesua, koska kaikki nuo asiat liittyvät arvoihimme. Arvojen pesu on suuri riski jokaiselle organisaatiolle nykyään.

”Miten voit välttää mahdollisen virheen?” hän sanoi. ”Sinun on tiedettävä, mitkä ovat ihmisten arvot. Ei vain bisnesrunouden kanssa, vaan se on tehtävä tavalla, jolla on jonkin verran tilastollista tarkkuutta.”

Lemmikkiruokayritysten on tarkasteltava, mikä lemmikin omistajia todella ohjaa. Kun ymmärrät, mistä lemmikkieläinten omistajat välittävät, brändit voivat löytää yhteisen sävelen. Usein on alueita, joilla lemmikin omistajan ja lemmikkieläinten ruokayhtiön arvot menevät päällekkäin, mikä ilmeisimmin kummankin ryhmän eläimistä huolehtiminen. Mainokset, jotka ilmentävät näitä yhteisiä arvoja, välttävät ongelmia. Kun lemmikkieläinten ruokayritykset eivät ymmärrä asiakkaidensa arvoja ja ottavat huomioon vain heidän väestörakenteensa, seurauksena voi olla stereotypioita sekä ärtymyksen arvoisia mainoksia.

Stereotypioiden vahvistaminen väestörakenteen avulla

Ihmisillä on taipumus katsoa muita ihmisiä ja laittaa ne väestörakenteen laatikoihin, Allison sanoi. Fyysiset ominaisuudet ovat yleensä ensimmäinen asia, jonka voimme havaita toisesta, mutta ulkonäkö pettää. Samoin pelkkä lemmikkieläinten omistajan iän tai etnisen alkuperän tarkastelu ei huomaa, mikä heille on todella tärkeää. Pahempaa on, että väestötietoihin keskittyminen voi saada stereotypiat näyttämään päteviltä.

”Jotkut stereotypiat vahvistuvat”, hän sanoi esityksensä aikana. ”Mikä on iso juttu? Iso juttu on tämä. Kaikki nuo stereotypiat ovat polttoainetta ikäismille, rasismille, seksismille, homofobialle ja muulle kauhealle listalle, jota toivon, ettei minun tarvitsisi edes sanoa.

”Jos voimme vain yksinkertaisesti muuttaa tapaamme katsoa toisiimme, tapahtuu todella hyviä asioita… Me hyödymme. Me henkilökohtaisesti tulemme tuntemaan olomme paremmaksi tekemässämme työssä. Omat arvomme nousevat etusijalle. Työstämme on hyötyä. Ansaitsemme enemmän rahaa. Olemme vaikuttavampia, tehokkaampia. Ja hitaasti, varmasti, yhdessä, vähitellen, voimme muuttaa tapaa, jolla koko maailma ajattelee toisiamme. Ja voimme rakentaa paremman paikan meille ja seuraaville sukupolville.”

Tim Wall kattaa koiran, kissan ja muun lemmikkieläinten ruokateollisuuden vanhempana toimittajana WATT Global Media. Hänen työnsä on ilmestynyt v Tieteellinen amerikkalainen, Live Science, Discovery News, Honduras Weekly, Global Journalist ja muut myymälät. Hän on koulutukseltaan journalismin maisteri ja MS luonnonvarojen alalla

Missourin yliopistosta Columbiasta sekä kandidaatin tutkinnon biologiassa.

Wall palveli Rauhanjoukot Hondurasissa vuosina 2005–2007, missä hän koordinoi Morocelin kaupunginhallituksen kanssa kunnallisen roskienkeräysjärjestelmän järjestämistä, opetti ympäristötiedettä, käänsi lääketieteellisille prikaateille ja helpotti uudistavaa maataloutta muiden hankkeiden ohella.

Ota yhteyttä Walliin kautta https://www.wattglobalmedia.com/contact-us/



Source_link

Tags: Arvojenlemmikkieläintenpesuruokaasiakkaitavieraannuttaavoi
Previous Post

Kuinka suorittaa Heimlich-temppu koiralle

Next Post

Kuinka kouluttaa kuuro koira

Next Post
Kuinka kouluttaa kuuro koira

Kuinka kouluttaa kuuro koira

Vastaa Peruuta vastaus

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Category

  • Dog Boarding
  • Dog Daycare
  • Dog Food
  • Dog Training
  • Latest Dog News

Meta

  • Kirjaudu sisään
  • Sisältösyöte
  • Kommenttisyöte
  • WordPress.org

Follow Us

Recent News

Labradorinnoutajan hinta Intiassa ja rodun tiedot.

1 kesäkuun, 2023
Mikä saa tutkijat tuottamaan huonoa tiedettä?

Mikä saa tutkijat tuottamaan huonoa tiedettä?

1 kesäkuun, 2023

MusikMagz is demo site of JNews - All-in-one News, Blog & Magazine WordPress Theme.
© 2017 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

No Result
View All Result
  • Etusivu
  • Uusimmat
  • Koiran koulutus
  • Koiranruoka
  • Koirien päivähoito
  • Koiran kotiuttaminen

© 2023 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.