Kaikilla toimialoilla viimeiset kaksi vuotta ovat olleet nopean kasvun ja muutoksen leimaa, vaikka kohdattiin maailmanlaajuiset toimitusketjun haasteet ja laaja henkilöstöpula. Lemmikkieläinteollisuus ei ole suljettu näiden haasteiden tai valtavan kasvun ulkopuolelle. APPA:n mukaan an arviolta 109,6 miljardia dollaria on käytetty lemmikkieläimiin Yhdysvalloissa vuonna 2021.
Olemme Pet Food Expertsissä nähneet myös nopean myynnin kasvun viimeisen kahden vuoden aikana kulttuuristen muutosten ja lemmikkien adoptioiden lisääntymisen vauhdittamana, mutta se herättää silti kysymyksen, mihin lemmikkien vanhemmat tarkalleen käyttävät rahansa? Saadaksesi paremman käsityksen, tässä on katsaus myydyimpiin tuoteluokkiimme vuosille 2020 ja 2021.
Nämä tiedot näyttävät meille vain murto-osan kokonaiskuvasta, opittavaa on niin paljon. Sukellaan vuoden 2021 trendeihin ja katsotaan, kuinka voit hyödyntää näitä oivalluksia omassa yrityksessäsi uuden vuoden alkaessa.
Mukavuus on avain
Verkkokaupan ostosvaihtoehtojen suosio on kasvanut useiden vuosien ajan, mutta COVID-19-pandemian ansiosta nämä trendit ovat nousseet pilviin. Me kaikki nautimme verkkokaupan mukavuudesta, ja kun on välttämätöntä pitää itsemme turvassa, on vaikea palata perinteiseen ostokokemukseen.
Vuonna 2021, lemmikkieläinten omistajien verkko-ostokset lisääntyivät 72 prosentista 86 prosenttiin! Monikanavainen ostokokemus, joka tarjoaa saumattoman asiakaskokemuksen riippumatta siitä, tekeekö hän ostoksia verkossa mobiililaitteella, kannettavalla tietokoneella tai kivijalkakaupassa, ei ole enää kiva saada, vaan tarve-saada kilpailla pandemian jälkeisessä maailmassa. Onneksi verkkokauppakokemuksen luominen myymälääsi on nykyään helpompaa kuin koskaan, sillä monet palvelut auttavat sinua pääsemään alkuun. Erinomainen valinta lemmikkieläinten erikoisliikkeille eTailpet; he auttavat sinua luomaan verkkokaupan alusta hyödyntämään verkkomyynnin etuja vain muutaman päivän kuluttua.
Nopeasti kasvava Frozen
Me tiedämme Miten lemmikkieläinten vanhemmat ovat tehneet ostoksia tänä vuonna, mutta nyt katsotaan asiaa mitä he ostavat. Premium on kuningas 43 % koiranomistajista ja 41 % kissanomistajista ostaa ensiluokkaista lemmikkieläinten ruokaa heidän rakkaille nelijalkaisille kumppaneilleen. Näiden premium-tuotteiden joukossa vaihtoehtoiset ruokavaliot osoittavat edelleen valtavaa kasvua.
Pakasteraaka-aine jatkaa kasvuaan vuodesta toiseen, ja vuonna 2021 se oli edelleen nopeimmin kasvava luokka. University of Guelph Ontario Veterinary Collegen tekemän tutkimuksen mukaan 66 % koiranomistajista ja 53 % kissan omistajista ruokkivat nyt lemmikkiään raakaruokavaliolla.
Google-haut sanalla ”raaka koiranruoka” ovat lisääntyneet 147 % viimeisen viiden vuoden aikana. Lähde: Räjähtäviä aiheitaErityisesti hellävaraisesti kypsennetyt pakasteruokalajikkeet ovat kasvattamassa suosiota lemmikkieläinten omistajien keskuudessa. Avoin maatila, Stella & Chewy’s, Nostettu oikealle, Täydellinen lemmikkinija Pieni erä ovat vain esimerkkejä brändeistä, jotka ovat onnistuneet laajentamaan tuotevalikoimaansa kevyesti kypsennetyksi. Harkitse pakastintilan lisäämistä tai laajentamista myymälään tänä tulevana vuonna palvellaksesi näitä asiakkaita.
”Frozen-kategoriana jatkaa vahvaa kasvua vuosi vuodelta. Gently Cooked Frozen -tila on ollut erittäin kuuma uusien tarjousten ansiosta vähittäiskaupassa nykyisiltä tuotemerkeiltä, useilta Direct to Consumer -tarjouksilta, ja odotamme näkevämme lukuisia lisämerkkejä ja tuotteet tässä tilassa vuonna 2022.”
– Nate Benner, luokanhallinnan johtaja, lemmikkieläinten ruoka-asiantuntijat
Toppers Top-ostoslistat
Pakastettu raakana ja kevyesti kypsennetty ei ole ainoa syy, miksi lemmikin vanhemmat ovat viettäneet aikaa pakastimessa. Pakasteet ovat olleet ostoslistojen kärjessä myös tänä vuonna. Terveystietoiset lemmikkivanhemmat haluavat lemmikkilleen vain parasta, ja he ymmärtävät, että pelkkä nappula sisältävä ruokavalio ei poista sitä. Monipuolisuus on loppujen lopuksi elämän mauste.
Lemmikkien kulhossa täytteenä käytetty vuohenmaito lisää tarvittavaa nesteytystä ja edistää samalla parempaa suoliston terveyttä. Kuluttajat etsivät vuohenmaitoa, luulientä ja kollageenipakastettuja lisäravinteita rakentaakseen paremman kulhon lemmikkilleen. Näiden tuotteiden mainostaminen kuivaruoalla, pakastekuivatulla tai pakasteraakaruokalla on erinomainen tilaisuus rakentaa koria ja kasvattaa kokonaismyyntiä. Tarjoa esimerkiksi 20 %:n alennus ruokapussista minkä tahansa pakastekuoren oston yhteydessä. Mahdollisuudet ovat olemassa!
”Asetamme uusia pakastimia joka päivä; vähittäiskauppiaiden pakastimien tila loppuu säännöllisesti. Raakapakasteet kasvavat hullusti, samoin kuin pakastekasvien markkinat, kuten vuohenmaito, Green Juju & Primal pakastelisät.”
– Sarah Daniels, alueellinen myyntipäällikkö, lemmikkieläinten ruoka-asiantuntijat

Pelaa tarkoituksella
Pandemian aikana ihmiset kääntyivät nelijalkaisten ystävien puoleen lievittämään epävarmojen aikojen stressiä ja tylsyyttä. Pakatut faktat arvioi, että lemmikkikoirien määrä nousi 96 miljoonaan vuonna 2020, mikä on yli 10 miljoonaa enemmän kuin vuonna 2019, ja lemmikkikissojen määrä nousi 32 miljoonaan, mikä on lähes 2 miljoonaa enemmän kuin vuonna 2019. Lemmikkien adoptioiden määrä jatkoi positiivista kehitystä vuonna 2021.
Nyt, kun maailma on jälleen avattu, nämä lemmikit, jotka ovat tottuneet kiinnittämään omistajansa huomion koko ajan, tarvitsevat stimulaatiota enemmän kuin koskaan. Tavallinen purulelu tai kissanminttulelu ei pidä heitä miehitettynä pitkään. Lemmikkien vanhemmat haluavat leluja, joiden tarkoitus on todella pitää lemmikkinsä kiireisenä heidän viettäessään kiireistä elämäänsä.
Koira KrazyFredericksburg, VA piti kansallista palapelipäivää 29. tammikuuta tilaisuutena tarjota lemmikkieläinten vanhemmille mitä he haluavat mainostamalla mukanaan olevia pulmaleluja.
Sellaiset asiat kuin nuollamatot ja pulmalelut pitävät lemmikit kiireisinä ja sitoutuneina. Tarkastele tuotevalikoimaasi tarkasti ja harkitse näiden asiakkaiden palvelemista tekemällä tilaa näille innovatiivisille tuotteille hyllyissäsi.
Tackle Trends vuonna 2022
Lemmikkiteollisuus on valtava, ja sen odotetaan kasvavan tulevina vuosina. Mahdollisuudet laajentaa liiketoimintaasi, houkutella uusia asiakkaita ja ilahduttaa vakituisia asiakkaita ovat kypsiä valintaan.
Monikanavaisten ostosten, pakasteherkkujen ja innovatiivisten lelujen avulla voit valita, mihin keskityt vuonna 2022. Vain yhden tai useamman näistä trendeistä sisällyttäminen liiketoimintastrategiaasi tuo sinulle kasvua ja vaurautta uudelle vuodelle!