Elizabeth (Liz) Sines avasi Wash n’ Woo & Co Groomery tammikuussa 2021. Siitä lähtien hän on johtanut neljän trimmerin tiimiä ja on rakastanut matkaa! Yli 35 vuoden työskentely koirien, hevosten ja lasten parissa, Liz tuo mukanaan runsaasti kokemusta ja on erittäin intohimoinen jokaiseen tapaamaansa nelijalkaiseen ystävään! Hänen suosikkipuolensa trimmauksessa on se, että hän voi käyttää laajaa kokemustaan muiden trimmaajien ohjaamiseen edistyneissä taidoissa ja rotujen trimmauksessa.
Lemmikkieläinten hoitoalalla vuosien varrella Lizillä on ollut monia rooleja, aina vastaanottovirkailijasta nykyiseen tehtäväänsä Wash n’ Woossa. Hänen työaikanaan usealla paikkakunnalla toimivassa lemmikkieläinten hoitoyrityksessä hän tutustui Gingriin ja on rakastanut sitä siitä lähtien. – Minut esiteltiin Gingriin uudessa johtoasemassa yrityksessä, jolla oli useita toimipisteitä sekä keskusvaraushenkilöstö. Yritys oli juuri siirtymässä Gingriin, joten olimme kaikki uusia järjestelmässä ja opimme sitä yhdessä. Se oli ylivoimaisesti, opittuaan puolensa, yksi parhaista käyttämistäni järjestelmistä, ja myös muita oli helppo kouluttaa käyttämään”, Sines sanoo.
Kun Liz avasi Wash n’ Woon, hän päätti tutkia lemmikkieläinten hoidon hallintaohjelmistoja, mutta ei mitään verrattuna Gingriin. Liz huomauttaa, ”Koetin muutamia uudempia ohjelmia, joista olin kuullut hyviä asioita, mutta silti verrattuna siihen, mitä tiesin Gingrin voivan tehdä minulle, muissa oli heikkouksia, jotka vahvistivat edelleen, että Gingr oli oikea ohjelma johtamaan liiketoimintaani!”
Kun kysytään hänen suosikki Gingr-ominaisuudestaan, Liz vastaa: ”Pidän tavasta, jolla hoitotyöarkki on suunniteltu. Sen avulla voit nähdä muistiinpanot ja maksut yhdellä silmäyksellä. Työarkki on helppo päivittää, ja lisäämme muistiinpanoihin usein kuvia, jotta koko hoitotiimimme voi tarjota asiakkaille saman tuotteen vain vilkaisemalla lemmikin profiilia.” Lizin asiakkaat kommentoivat usein, kuinka vaikuttuneita he ovat tasostaan ammattitaidolla ja tehokkuudella!
Gingr antaa Lizille ja hänen hoitotiimilleen itseluottamusta, jota he tarvitsevat kirjanpidon, vihjeiden ja talousasioiden järjestämiseen. Hän voi helposti jakaa taloustietonsa kirjanpitäjänsä kanssa, joka on ilmoittanut rakastavansa myös sen ominaisuuksia! ”Omistajana, Gingr on leikannut bisnestyön yli puoleen, ja voin keskittyä enemmän mentorointiin ja hoitoon jatkuvan päivittäisten kuittien kirjaamisen sijaan”, Sines sanoo.
Koska Gingr pystyy automatisoimaan muistutukset hoitotapaamisista, Lizin asiakkaat ovat pystyneet ylläpitämään johdonmukaista hoitoaikataulua. Automaattiset muistutukset hyödyttävät molempia osapuolia – ne auttavat asiakkaita pysymään aikataulussa ja takaavat toistuvan tulon huoltoon.
Lopulta lemmikkien hemmotteleminen ei ole koskaan ollut helpompaa Gingr-ohjelmiston avulla!