Puptown Lounge avattiin marraskuussa 2008. Siitä lähtien se on palvellut koiria Upper Arlington ja Luoteis Columbus, Ohio! Palvelukolmio – päivähoito, majoitus ja hoito – on tehnyt siitä yhden luukun kiireisille lemmikkivanhemmille.
Puptown Lounge on sisarusten Sarah Himelsteinin ja Cliff Boydenin perheyritys. Heidän rakkautensa koiria kohtaan alkoi, kun heidän äitinsä hoiti koiria heidän lapsuudenkodin kellarissa. Heillä olisi jatkuva paraati asiakkaita, jotka tulivat sisään ja ulos kotoa, ja sisarukset auttoivat mielellään pentujen kylpemisessä!
Lounge on ytimessä todellinen perheyritys.
”Isoisämme avulla Annoimme meille 25 000 dollarin lainan, avasimme Puptown Lounge -koirien päiväkodin 1. marraskuuta 2008. Vaikka isoisämme on nyt poissa, Puptownin alkuaikoina hän kävi lähes päivittäin antamassa tukea, ideoita ja enimmäkseen rohkaisua. Muutamassa vuodessa yritys menestyi niin hyvin, että maksoimme isoisälle jokaisen lainan dollarin takaisin”, Boyden sanoo.
Yritys on kasvanut kolmesta työntekijästä 60:een, ja liikevaihto on kasvanut dramaattisesti. Jopa pandemian aikana he pystyivät mukautumaan ja siirtämään palvelujaan lemmikkieläinten vanhempien majoittumiseen koteihinsa. He pystyivät tarjoamaan koiranhoitopalveluita kotona. Tämä palvelu oli niin suosittu, että he tarjoavat tätä palvelua asiakkaille tähän päivään asti.
Ennen kuin Puptown Lounge päätti käyttää Gingria, he käyttivät kaikkea kynää ja paperia. Päätös oli ehdottomasti yksi parhaista päätöksistä, joita he ovat tehneet alusta lähtien. Kysyttäessä, mikä sai sisarukset päättämään Gingrin käytön, Boyden huomauttaa: ”Hypevä asiakaspalvelunne, mukautukset ja mahdollisuus päästä käsiksi molempiin koiriin helposti. Olimme paperi- ja arkistokaappiyritys ennen kuin siirryimme Gingriin, niin suuri muutos, mutta rakastamme sitä.”
Gingr tekee Puptown Loungesta saumattoman liiketoiminnan. Kysyttäessä siitä, kuinka Gingr on auttanut ratkaisemaan ongelman, Boyden huomauttaa: ”Meillä oli ongelma siitä, että ihmiset unohtivat, että asiakkaat olisivat velkaa yhden päivän sen jälkeen, kun heidän pakettipäivänsä oli loppunut, eivätkä he tienneet, kuinka monta päivää heillä oli jäljellä siitä, kun olimme. vain paperilla. Tämä oli erityisen vaikeaa, kun asiakas meni molempiin paikkoihin ja meidän piti soittaa seurataksemme kuinka monta he käyttivät. Gingrin avulla meidän on niin paljon helpompi seurata ja asiakkaiden on helpompi nähdä, kuinka monta päivää heillä on jäljellä ja että he voivat käyttää päivähoitopäiviä helposti molemmissa paikoissa.”
Kaiken kaikkiaan Gingr on hyötynyt Puptown Loungesta tassullisesti. ”Gingriin muuttamisen jälkeen Puptown Lounge on nähnyt valtavasti uusia asiakkaita sekä lisäpalveluita, joita ei aiemmin mainostettu tai asiakkaat unohtaneet. Gingrin laajasta raporttivalikoimasta on hienoa nähdä, mikä myy hyvin, mikä ei ja mitä palveluita asiakkaamme käyttävät eniten. Se on niin mukavaa, Boyden sanoo. Gingr on ollut tärkeä työkalu Puptownille ja sen tähtitieteelliselle kasvulle.